växjö

Phaa, vad skönt att vara hemma. Dagen i växjö var intressant på ett vis men också galet seg. Det visade sig att hela föreläsningen var på tyska :O. Detta krävde förstås en djuupa koncentration som jag inte riktigt orkade uppbringa sådär på förmiddagskvisten efter en sövande bilfärd. Lunch var god iaf, en pastagrej. På eftermiddagen var det guidning på campusområdet och måste säga att det är en väldigt fin skola, och smidigt för allt ligger ungefär jämte varandra. Så det var lite kul att se hur det är på ett universitet, det är ju inte jätteavlägset. gulp. Men lång dag, tråkig dag skönt att få komma hem till värmen.

Ikväll blir det filmkväll, men ja jag vet egentligen inte vilka det är. Spännande. Men nu måste jag gå och steka lite köttfärs till middagen ikväll.


Kommentarer
Postat av: tova

haha skojja du ja var ju på syn grejjs o herregud vad bra jag såg efter hon ställt in men det är hopplöst "ser du bättre nu?" "eeh ja vet inte.." "nudå?" "kanske?" haha..ja men jag är på Blick typ o där finns det inte jätte mkt urval så fick bli det som fanns haha :P de är de två som ja har på min blogg! men där ser jag ut som en äkta tant på de ena! men ta det med en nypa salt^^ jag var ofräsh när bilderna togs haha

Postat av: toova

haha jaa :D visst blev den^^ ps nu fick vi hem en böter på 500 kr^^

2008-01-18 @ 15:10:05
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: toova

mm! hörde att de höll på att utbilda sig med! sick! jaa jag blev överlycklig!! till o med en bra bit över G inte vad jag väntade mig faktiskt! var bomb säker på ett Ig! ush vad jag inte är bra på matte =( jag vill vara ett ljus huve! men jajja..

2008-01-18 @ 15:21:19
URL: http://toowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback