titta!

och så var vi tillbaka i gamla vanor, dvs noll uppdatering. Men ajja jag tror vi överlver ändå. Hm varför pratar jag om mig själv i vi-form? Delad personlighet, schizofren? Ja, möjligt.

I varje fall nu är det helg och JAG sitter här som vanligt. Är redan helt matt från skolan, det känns verkligen inte som det var lov nyss. Men  nu är det iaf helg, fredag eftermiddag och man har allting framför sig. Bästa tiden på hela veckan, right?

Idag har vi iaf åkt skridskor (som vanligt) på idrotten. Göök vad jag inteallstycker om det. Sedan var det lite svenskan bara så ingen alltför ansträngande dag. Fast det blev lite mer ansträngande när jag + min enorma packning skulle ta oss över till pappa från mamma. Jösses, en bamsesak på pakethållaren, väskan var så tung så cyklen knappt kunde stå, dator och rubbet i korgen och två kassar hängandes på styret. Det var ett rent under att jag lyckades ta mig igenom skogen matt och helt slut som jag var. Men en latte och en stor baguette-fralle grej senare var jag återhämtad, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback