segdag

yep. Torsdag, snart helg. Härligt. Fast det är ju den där lilla grejen att kag ska till Växjö Universitet imorgon, till tyska institutet. Behöver jag förklarar närmre varför jag inte är så pigg på en heldag där? Nja tror inte det behövs. Fast kan ju tillägga att jag skulle slutat 12 men nu kommer jag väl hem vid 17 istället. Wie vad glad man blir.

Idag har det varit en lång dag, eller ja, inte längre än en vanlig dag men det har gått så l å n g s a m t. Men till slut iaf, hemma. Om en timme blir det box, det ska bli kul. Det var ju ett tag sedan nu.

Tjiilevip!


Kommentarer
Postat av: tova

skojja du man blir vansinnig! o vet du! jag ska få glasögon!! GAAH!! haha mega nöörd ja kommer bli

Postat av: tova

hahaha sekreterare säger jag bara! asså guuuuuud! har lämnat in dem nu med så nu känner jag mig mega velig o börjar få ångest o ångra mitt val! "kanske skulle tatt de andra" minsann men du passar ju mkt bättre i glasses än mig! *PANIK*

2008-01-11 @ 17:53:01
URL: http://toowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback