sammanfattning 2007

Hittade en lite trevlig lista som jag snodde, här kommer en sammanfattning av 2007:

Plats: Under 2007 känns det som jag var i skolan jämnt, jämnt.
Resa: Thailand såklart världs,  även om London inte heller gick av för hackor.
Husdjur: Eh jo två katter har jag väl där hemma ja.
Låt: Svårt, svårt. Because I got high för minnena, No one för låten.
Film: Boog och Elliot.
Bok: Haaarry <3
Mat: Italiensk kycklingpasta med spenat och soltorkade tomater.
Kärlek: Ledighet
Upptäckt: Världen är stor. Jag har också upptäckt att det faktiskt funkar att sova 5 timmar per natt, inte ha någon fritid och jämnt ha ngt konstigt inpräntat i skallen men ändå överleva.
Hatobjekt: *host
Arbete: Rökeriet, gurgel.
Fest: Det har varit ett lugnt år..
Kaos: Ständigt
Splittring: Jag är jämt splittrad så.
Bedrift: Klarat mig igenom ettan och halva tvåan. Och företaget såklart.
Beroende: Ha, FIZZY! Och Greys Anatomy.
Efterlängtade: Frihet
Tidsfördriv: Har inte varit så stort behov av det detta året men, FIKA, och datorn, ha.
Fynd: Hm, små fynd här och var.
Dyraste: Öhm ehm. Datorn kanske.
Sämsta: Allt plugg
Bästa: Resorna och alla upplevelser. Och såklart alla fikor med världens bästa flicks! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback