jopidopp

JA BLOGG!

Eller ungefär så. Fredag -> helg!
Jag och Rebecca firade detta med att shoppa godis och nya SOLO. Detta i världens skitväder. Sjutton trodde aldrig skulle ta mig hem. Men jodå, det gick.
Just nu sitter jag och väntar på lite mat. Suck jag bli ju helt less, skulle äta tacos men jag gnällde lite eftersom jag är så förbaskat trött på det. Vad gör hon då? Jo hon gör något jäkla risäckel. NO. Hellre tacos en typ vanlig tisdagsmat. Jag ville ju ha ngt gott såhär och fira in helgen. Meeen nej.

Imorgon iaf, då blir det fest och fika. Hm, jo det är ju sant. Det ska bli spännnade. Nu ska jag kila och ryta lite på mamma så man får någon mat här i huset.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Du får laga lite mat själv ;) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback