fredag?

Jag ska ju föreställa att ha börjat ett aktivt bloggliv så jag måste väl försöka leva upp till det där nu.
Iaf. idag är det tydligen fredag har jag hört. Fast det känns inte riktigt så. Jag har väl inte egentligen åstadkommit något nyttigt idag heller. Har försökt vara ute och gå med kan ju säga att det itne blev så mkt av det med tanke på detta vädret, svinhalt, kallt och helt blåsigt. Hopplöst.

Har läst en massa istället måste ju komma ikapp allt. Bara ytterst lite kvar i olycksfågeln nu. Himlans bra måste jag säga, mm. Snart blir det mat, kyckling osm vanligt. Behöver jag säga att jag är less? Sedan ikväll blir det filmer som jag hyrt, äntligen ska jag få se shrek 3 :D och sen på smällen också. Uppladdat med andra ord.

Trevlig kväll damer och herrrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback