2008

2008.. 2008, 2008. Ja.

Jag försöker vänja mig. Men det ska nog gå bra. Nytt år,  nya tag. Det är så det brukar låta iaf. Det är väl bara att köra på och försöka göra allting lite bättre än förra året. Fast jag kom fram till igår att 2007 ändå var ett bra år, eller ja, varker sämre eller bättre än något annat år. Blev lite resor, nya bekanskaper, nya upplevelser.

Nu tittar vi framåt. 2008. Ingen aning. Förhoppninsvsis ett spännande år. Det får jag väl se till att det blir om inte annat. Yes.

Nyårsafton då? Inte min grej egentligen, men vi hade mycket trevligt iaf. Middag hos mig, trerätters. Väldigt duktiga i köket måste jag säga att vi var, jag, rebecca och sara. Ha, bara för det ska jag göra en tjusig meny av vår nyårsmat.


♦ Tjusigt hopsläng av vindruvor, sallad och päron. Till detta vitlöksbröd.

♦ Fläskfilé i orangfärgad sås med Hasselbackspotatis. Även vitlökssås, sallad och grönsaker serverades.

♦ Exklusiv chokladbakelse med hett inre, dock råkade vår bli lite torr på grund av en ojämn ugn. Till detta förtärdes annans, vindruvor och en skvätt grädde.


Trevligt, trevligt. Vi stack ner till stan sedan för att fira tolvslaget, mkt folk, lite förvirrat. Men en upplevese visst. Stelfrusna vandrade vi sedan hem till mig igen för lite snacks, skitprat och utmattade. Trevlig kväll tjejer! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback