suundaiy

jamen hejsan!

Då var det söndag igen. Känns inte så jobbigt som det brukar eftersom vi får sluta tidigt imorn, 12 :) inställd företagsekonomi. Dessutom vill jag att veckorna ska gå så att det blir höstlov. 6 veckor är det nu va?
Denna veckan borde gå snabbt tycker jag. Fast första provet kommer på torsdag. Det är just detta prov jag fördriver min söndag med. Sitter och skriver och skriver. Fast snart vet jag inte om jag orkar med det mer. Då får jag göra tyska istället, yihej.

Nä tror snart jag dissar allt det här och följer med syster och köper godis och kollar på film med henne. Det känns lite mer lockande måste jag erkänna. Nååja, back to buisness, Eller, kanske skulle ringa ett samtal först..hm.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback