cyklen trasig, igen.

Goddag!
Jahaja, den här veckan blev det inte så mkt av eftersom jag blev sjuk :( och har legat hemma. Men nu mår jag bättre iaf. Idag har jag iaf varit på stan med Lisa som också varit/är sjuk, träffade Rebecca lite också. Ikväll blir det passning av systern.

Oh vet ni vad som hände idag, så grymt störigt. Efter en väldigt lång tid utan luft i mina cykeldäck tog jag mig i kragen och pumpade däcken. Ganska hård, kan jag väl erkänna men liksom inte sådär. Jo iaf, efter ett tag hör jag världens smäll utanför, och då har däcket exploderat! bara sådär, värsta jäte hålet. Blööö jag orkar inte med det nu, är extremt beroende av min cykel ju. Skit med.

Nee nu måste jag gå och ringa Lisa, skulle gjort det för jättelänge sen så.
Men ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback