tyska 4-lajf

Ja, och så var det ju det där med att jag skulle vara aktiv på bloggen. Det höll väl i en vecka ungefär. Men igår hade jag faktikskt inte tillgång till någon dator.

Och om jag när jag kommer hem vid 5 från skolan trött och sliten börjar närma mig datorn med tanke att brara skriva i bloggen, ja då vet jag att det kommer at flippa ut och en utflippning har jag verkligen inte tid med nu. Måste plugga god damn it. Tyska till jag spyyr.

Och det är precis vad jag måste göra nu. Instäld företagsekonomi så börjar 12, toppen. Men slutar ifs inte förrän halv 5, suck.

Nej nu måste jag ta tag i tyskan. Patetiskt, ska lära mig 40 a4 grammatik på en höft sisådär, typ 200 glosor och 8 sidor text att kunna som ett flytande vatten. Älskar.

Kommentarer
Postat av: tova

yes!

Postat av: tova

ja det kan man säga! toppen!

2007-10-17 @ 11:05:36
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: tova

att du orkar! u shush

2007-10-17 @ 12:23:57
URL: http://toowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback