sunshine on my heaad

Moorning!
Lördag morgon och stråålande väder.

Gårkvällen blev väldigt lustig. Jag satt här, övergiven utan liv då modern ringde och frågade om jag skulle hänka med på bio. Efter en stunds tvekan (beslut är ju inte min grej riktigt) så beslöt jag mi gför att dissa idol och se Bourne Ultimatium istället. Inte en toppen film kanske men orkade inte mögla här hemma mer.

Vi stack till bion meen när vi kommer dit ser det väldigt mörkt ut och vi finner en stor lapp med "Utebliven film, kvällens förestälning inställd" Men wtf?! Skitbiograf. Nu som jag hunnit bli riktigt sugen att gå på bio. Men tji fick vi. Så då stack vi och hyrde film istället, Music&Lyrics som jag redan sett men den är ju bra så. Sedan kom jag hem och åt kex. Oväntat, ja.

Idag blir det iaf besök hos farmor och farfar, längesen nu och ikväll blir det Rebecca och Ben&Jerry mys :) Men först ska jag äta frukost.

Ha en bra dag folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback