Stååckholm, stad i natt

God afton mina damer och herrrar!

Sista kvällen i stockholm :( Imorgon blir det hemfärd och så är man åter tillbaka i sin helhippa stad. Yeah right.
Viiiill inte åka hem, tiden har gått så snabbt. Tyckte jag kom igår liksom. Men nejnej.

Igår kväll var jag och min dam på Danderyds badhus för lite simmning. Mysmys. Kvällsbad, nedsläckt, massa tända ljus och lugn musik. Jag och Lisa höll oss på den lugna bana, fast om vi var så lugna vet jag inte. Men vi försökte. Det är inte lätt.

Idag har vi varit i ciiity igen. Eller ja, i förmiddas hängde vi lite i söder men hittade inget där så pös in till staden. Dock blev inte så mkt köpt men iaf lite smågrjer och en klänning, och eftersom Lisa inte har någon stil var hon givietvis tvungen att köpa en likadan klänning som mig. Ja jisses den skitungen.

Vi träffade även på Rebecca som också var på besök här i sthlm innan hon for vidare till London, det var väl trevligt va :) åå icke att glömma, vi åt på mitt och lisas favorit ställe. Ett litetlitet ställe. Åt en god wrap som var alldeles precis lagom. Jättergoodit place. Jag och lisa är totalt förälskade. :D

Imorgon, åker hem sent så innan dess blir det nog ännu mera shopping, eller jag skulle iaf vilja ha några tröjor. Har typ inte köpt några alls :/ och så givetvis, FIKA :D fika i gallerian nannannaaanaa. Det kommer bli underbart.

Neppsis, nu får det väl ändå vara nog. Fast det förstås, Lis pratat fortfarande i telefon. Ajja.

Haa det braa! Goodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback