satsa, våga, vinn ?

Ja detta var ju inte går.
Tycker det ploppar upp bloggar överallt nu, alla ska blogga. Kanske borde man bli seriös med bloggen igen. Om jag orkar. Jag är splitttrad så att säga, dels vill jag men samtidigt, nja jag har inget kul att skriva om ändå. Vi får väl se. Men nu var det så att en liten dator råkade hamna på mitt rum och det var ju väldigt skojsigt såhär sitter jag istället för att ta tag i något bättre.

Kul att jag fortfarande inte börjat på svenska och är fullkomligt oseriös vad det gäller tyskan. Att jag aldrig kan ta tag i sakerna jag ska göra resulterar i sånt här, att jag sitter upp klockan 11. Duktigt.

Har varit ute och spatserat med Lisa idag iaf, alltid vädigt underhållande. Även om hon ser ner på mig och får mig att rodna. Jag köpte en helskum tuggumi grej också. 6-pack av jätte lågklass. Bara namnet, Babble up chewinggum säger väl det mesta.

Nej om man skulle krypa ner i sin puppa nu. Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback