övningsdrive

Dagen har gått snabbt alltså. Nyss var det morgon.

Spenderade ganska lång tid hos farmor och farfar, trevligt. Åt lunch där, gott. Ifs är allt farmor lagar gott så :). Kommer alltid in på deras tid som unga. Kul.

Efter det var jag och syyster en liten runda på stan innan vi stack hem i typ 10 minuter. Sedan skulle pappa köra iväg henne så då passade vi på att övningsköra. Gick väl hyfsat men sitter skitstel och spänner mig och har lite problem med det där att hålla mig rak på vägen. Men annars så. Körde i typ en timme så ganska länge. Haha sis skulle med prova, oh jisseus vad kass. Haha, till och med sämre än mig och det säger väl en del. haha.

Nu är jag nyss hemkommen. Jag vägrade kassler, blä som pappa tänkte att vi skulle äta så istället blir det mcdonalds, hö. QP as usual. Sedan är det bara att vänta på att Rebecca ringer så vi kan planera upp kvällen.

heeeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback