nooow we heere

Vi söker nu en pressansvarig till vårt UF-företag då nu vår belastning börjar bli stor. Vi söker en kreativ, öppen människa med många kontakter. Du ska vara hårt arbetande och även komma med psykologisk stöd. Är DU intresserad så kontakta mig eller min kollega för närmare information.



Nej, till allvaret. Jag och min vän har nu landat i stockholmiaa! :D

Vi hänger här nere i källaren just nu, Lisa springer efter sin tandborste, jag bloggar. Flygturen gick finfint efter lite fix oxh trix med våra platser bara. Sedan dess har vi ätit och gluttat idol. Slöat och krälat på golvet.

Imorgon vet jag inte vad som händer, det är spännande det här. Säker något skulkul. Men nu är det lisen tur att få tillgång till datorn så jag ska med varm hand överlämna den till henne.

Naaatt!

Kommentarer
Postat av: Ekonomichefen

perfekt annons ju! precis de egenskaper vi letar efter. Jag bevakar datorn flitigt hela dagen och väntar mig många satsiga ansökningar, för alla vill väl va med oss nu när de får chansen? ;)

Postat av: Saris

kul med företaget. berätta mer?
hårt arbetande person, kan det vara jag det..? :P

2007-10-28 @ 13:19:58
URL: http://metaphorical.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback