nära men icke.

men åååh. Fadern min ringde nyss. Jag skulle få en dator från hans jobb, en jättebra en som jag verkligen trivdes med. Men vad händer då? Jojaha då skulle givetvis hans lilla vd ha den. tacksåhimlansmycketdå. Annars hade han tagit hem den så att jag hade fått den imorgon :O Det hade ju verkligen varit toppen nu. Mitt när vi skriver massa arbeten och jag måste sitta i ett rum där det i genomsnitt springer förbi fem personer i kvarten som har något att säga. Så störigt, kunde fått den imorgon liksom. Nu få jag vänta lite till. Blöh.

Förutom det där så är det väl en bra dag. Slutade tidigt, träffade lisa, jag åt hon drack latte. Vi spanade på folk, mest gamlingar och diskuterade hur vi och andra blir när vi blir gamla. Ganska underhållande, haha. Jag och lisa var små tanter med matchande baskrar som makade på i ett litet långsamt tempo bakom alla andra. Ha.

Efter det var jag hemma hos mamma och packade lite grejer och nu sitter jag här hos pappa vid min icke-dator. Inte har jag något att göra, vilket kanske borde ses som skönt? Men hade förstås velat hitta på någonting ikväll, men ajja får väl slappa runt lite I guess.

Nuu är frågan vad man ska göra..tja något.

Kommentarer
Postat av: Little darling

Ha en superbra helg :}

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-12 @ 19:35:08
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback