Lisa

Ja, goderafton då mina vänner. Här sitter jag en fredagskväll,  eller natt hur man nu vill se det. Hade jag varit smart hade jag gått och lagt mig nu för att orka gå upp imorgon men jag råkar inte vara en sådan smarting så jag förblir väl här har jag en känsla av.

Kvällen då, jo den har varit finfin. Var på middag hos lisa, jo hör och häpna jag var enbart där och åt och pös igen. Snyltare, oh yeah. Nej lisa pös faktiskt med hem till mig för lite idolande och chipsätande. Så sant som det är sagt. Lisa och katten kom åtminstone väldigt bra överens.

Imorgon då blir det fika med flicksen och sedan får vi väl se. Det är ju den där pyttelilla detaljen som går under namnet tyska. Nips ska sluta gagga nu och kanske krypa till kojs. Vi får väl se vi får väl se.

Goonatt !

Kommentarer
Postat av: LisaLisaLisaLisa

hö. det var en trevlans kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback