imorgåån

Goodagens!

Torsdag morgon, yes. Nej men allvarligt. Imorgon åker vi till stockholm :D imorgon, hey.
Vilket innebär att jag idag borde packa, eh right. och vrålgöra engelska. Men nje. Jag skyller på datorn som kom in i mitt liv igår.

Snart dags att sticka till skolan, eller ja, börjar om en timme men ändå. Lite härlig svenska och matte. Vill bara att den dagen ska gågågå snabbt förbi. Eller skoldagen iaf, sen behöver jag all tid jag kan få.

Glömde ju förresten höstkonserten mitt i alltihopa. Jättekul att titta, fast jag älskat ju att se sådana grejer ju. En del är helgryyma medan andra är lite mindere bra. Men det är väl så det ska vara :D

Jaha, frustück time nu kanske.

Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback