godis och solo

Helg, igen. En vecka till höslovet. Sjukt. Men härligtunderbartjättebra. Om man bara inte hade haft tyskan. Nåja ska släppa den för en stund.

Idag var det som sagt kortisdag i skolan, sedan pös jag och rebecca till stan en runda. Jag impulsköpte ett par gympa skor och så handlade vi SOLO och godis, :D trevligt skulle jag vilja säga. Fast dock flög tiden iväg, helt plöstligt var klockan halv 2 och då blidde jag lite småstressad. Och hur löser jag det? Jo, genom att sätta mig vid datorn. Det tycker jag är en bra grej. suck på mig.

Jag ska nu kasta, slita mig ner från stolen, ja vad nu som än krävs för att få bort mig från datorn. Det kommer bli en tuff kamp, mig och tangentbordet emellan. hmph.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback