glass i stoora lass.

Imorse när jag vaknade var det 2 grader och frost. Jag har nog inte riktigt inset att det snart är vinter. Eller okej det är bara oktober men iaf, mitt i hösten och jättekallt. Men det är mysigt, iaf enligt mig.

Gårkvällen var ytterst trevlig. Rebeccca och jag köpte glass, ben&jerry of course. Två spännade smaker, Cookie Dough och Caramel Chew chew, yuuummie. Sedan pös vi hem till mg och mös med glass, flm och tända ljus, and såklart lite skvaller. Aldrig upphörs man förvånas.

Idag händer det inte så mycket. Längtar till klockan blir 15.45 för då ska jag äntligen få se Greys anantomy avsnitet som jag har längtat efter i en hel vecka nu. Så spännande att jag döör. På tal om död, dör hon så vet jag inte vad jag gör. Då är hela nästa vecka förstörd, ja resten av månaden. Löjlig, I know. Men jag har lite svårt för det där med att släppa tv:serier. Så det blir det idag, och lite överbliven glass och godis. Underbart att jag har en frys precis jämte mitt rum, haha.

Ha det fiint!

Kommentarer
Postat av: tova

jasså jasså du ! nu ahr du en exta kommentar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback