fikis

Nämen hej igen. Galet var aktiv jag var idag då. Och jag vet varför.

Stadsrundan blev jättetrevlig, eller hrm fikaturen kanske jag skulle säga. Som vanligt, mest skit som diskuterades. ha. Kvällens planer är iaf bestämda nu, Bowling it is! Ska bli jättekul faktiskt. Det var jättelängesen nu och alltid skoj att hitta på något allihop. Så klockan 9 ska jag kicka some asses i bowlinghallen. Ha eller inte, bowling är kanske inte min bästa grej. Fast det beror ju på hur man ser det. Jag måste ju vara bäst på att träffa rännan, och det är väl det man ska, eller?

Innan dess blir det väl till att fixa lite mat och såå.

Heeej!

Kommentarer
Postat av: SARA

:) du är bättre än mej ivilket falll.
"men du är inte min mormor" ;)

Postat av: Sotti

wohoo, bowling! tkr det gick rätt bra för dig :P
*saaankta luuuciaaa*

2007-10-20 @ 23:25:17
URL: http://exclusive.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback