ett antal plektrum

Idag vaknade jag med magont, halsont och heltäppt. För att direkt kasta mig på tyskan. Jag är inte på topp idag.

Hinner bara med ett litet snabbt inlägg nu, måste återgå till tyskan :( Börjar skolan sen vid 11 så har ju lite tid på mig. Ikväll blir det höstkonsert, det ska iaf bli jättekul :D Även fast sis låtar typ är strukna och allt vad de håller på med. Men men.

Gårdagen gick ganska snabbt ändå, det roligaste, haha var på företagsekonomin där någon hade böjt pekpinnen så att den såg ut som ett S. Men brittis bara fortsatte att använda den som ingenting. Haha galet vad roligt det såg ut. Fast det verkade mest vara jag och Rebecca som såg det rolig i det hela :P
Vi var på tryckeri-jakt också till våra underlägg så nu har vi iaf kommit  en bit på väg. Känns bra.

Nej nu har jag inte tid med det här längre. Haa det bra!

Kommentarer
Postat av: tova

haha det med pekpinnen vad mega kul hahaha snacka om att "jajja whatever?" haha men jisses vad du klagar om tyskan...:P

Postat av: reb

brittans uppvisning med pekpinnen slår allt. haha. Jag kan skratta åt det fortfarande ;D Jaa herrejisses.

2007-10-23 @ 19:52:35
URL: http://rebecs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback