en kärleksdikt till mig.

Är tvungen att visa denna vackra dikt jag fick av min gayiga houseband Rebecca nu när jag är på väg ner i det mörka tyskaträsket.


Åh Emmy Molin, du som är så fin som en gräddelin.
Inte skall du, du sköna mö, låta tyskan krossa ditt ungomliga frö.
Kristina med sitt fejkande flin,
hon är inte värd, att skapa oro i din värld.
Vem vill säga durfen? när man ändå låter som en värsta smurfen?
För tyska är inte vackert, det påstår jag tappert.
Nej, språk är tråk, tyska kan man lika gärna tysta.
livet är kul, inte massa strul.
Lev nu, inte som en tysktalande gnu.
Lev här, njut av din trevliga atmosfär.
Och Kristina, ja hon kan fly till Palestina!
Så sant som det är sagt, tyska är inte livets skatt.


Bäst or what? checka skaldens blogg ->
http://recebs.blogg.se


Kommentarer
Postat av: poeten

I love it. Tänk att jag har kommit på den!! haha. Lite stolt är jag allt ;)

Postat av: L

haha! klockren :D

2007-10-20 @ 10:27:15
URL: http://hakkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback