eh eh eh eh

Heeelllo!

Jag vet, bloggade aldrig igår, men jag hade ändå inget intressant att berätta. Om ni inte hade velat höra mig gnälla över tyskan såklart. Men jag tror jag besparar er från det. Eller ja, iaf en stund. Blir det riktigt illa så får vi väl se.

Sitter här på filosofin med Rebecca jämte mig som försöker stava till en speciell nöt. Fast mest pratar hon med sig själv.
 
Har precis gjort klart filosofin arbetet och skrivit ut det. s k ö n t. Ett steg närmare lovet och freedom. Fast än så länge är det bara måndag och en eftrmiddag kvar innan hemfärden och tyskaplugget. Visserligen bara företagsekonomi och det är ju faktikst helt okej :)

Nepp, återkommer när jag har något intressantare att förtälja.


image88


Kommentarer
Postat av: tova

fin bild men lite ihop trcykt? kanske bara dena sugiga datorn!

Postat av: stench

ska vi dra nu eller? Eller kan du inte slita dej, vaa? Ekänn nu vaa? DATORN ÄR DIN LAST MOLIN!

2007-10-22 @ 11:42:02
URL: http://rebecs.blogg.se
Postat av: Lisaaaa

haa. jag lyckades ju inte lika bra som tova på den där bilden. :P

2007-10-22 @ 18:52:38
URL: http://hakkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback