Daddaaaaam

Trumvirvel maestro..

Today is the daaay when Emmy got her veeery oown laaptoop! :D Wohooo.

Oh yes, så sant som det är skrivet. Och detta gjorde den här skit skrutt dagen helt plötsligt så himlans bra. För jag är gladglad.
Paps kom hem med den idag, fast dock är det jättekasst att det är Vista på den för den har ju inte word eller någonting, jag menar hallå! Det är ju liksom en självklarhet. Men icke, så det måste fixa med ja. Fast vista gör ju att den bli väldigt snygg inuti. Nåväl slut gaggat om den. Inte speciellt intressant men jag har ändå inget bättre att förtälja.

Så nu sitter jag här, efter att ha tillbringat hela eftermíddagen med inställningar och grejs. Gluttat på heroes har jag också gjort förstås.

Alltså, allvarligt är det någon mer än jag som har problem med att inse att det är lov om två dagar?! Fatta om två dagar åker vi till stockholm. Gaalet vad tiden rusar i från mig. Har ju inte hunnit planera alls, oh ja är planeringsfreak. Så det får väl bli kvällens sysselsättning. Lite stockholmsplanerande. Väljer det före engelska, eller oj jag hade ju inte ens kommit in i engelskan eftersom datorn inte tar worddokument. Hö.

Ooo måste berätta om min superspejsade mus också. Ni skulle se den, typ miniliten med sånt här, öh vad ska man säga, ribbat? material på sidorna och jättecool öppning. Pappa är jättefascinerad, haha han har stått och lekt med den hela eftermiddagen.

Nu ska jag försöka bekanta mig lite med min nya bästis innan det blir sovning, det blev ju inte så mkt av den varan i natt..Imorgon är det torsdag, segt ja. Men det går.

Heeej!


Kommentarer
Postat av: tova

hehe okej I see...varför fortsatte du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback