titta på ligisten

Hello!

Lördag natt, varför hamnar jag alltid här just på natten? Hm. Slutsats - jag har inget liv.

Igår var det party med tjejerna. Eller ja, vi hängde hos lisa och sen pös vi till bellevue. Men det var muy trevligt. Mkt bättre än att stanna hemma, så det var faktiskt ett bra val av oss :P Det enda som saknades var lite mer blandad musik (vi gissar att de endast hade 1 skiva som de körde på repeat) och lite mer folk. Annars inget att klaga på.

Idag har jag under hela förmiddagen slöat runt och försökt ta tag i mig själv, men nja. har städat lite, gått en runda och ja sen var det nästan dags att fixa till sig inför kalaset. Kalas hos lilla Ina som fyller 6. Det var helkul även om det kanske inte låter som det. Menmen. O jädra, ni skulle sett efterätten. 4 olika tårtor :O + massa bär och grejer. Snacka om att bli mätt.

Efter detta åkte jag och julia bussen hem. Världens skummaste buss alltså. Chauffören var helt borta, kunde inte räkna och tittade på min hundralapp som om han aldrig sett något liknande. Sedan när vi börjar köra, då sätts megahög techno(!) musik på. whot liksom? och plötsligt släcks allting ner, inte minsta lilla ljus. Så där sitter vi i mörkret och lyssnar på techno. Ja jösses.

Kom väl hem vid 10 och sedan dess har jag bara slöat, tittat på tv och funderat. Imorgon åker jag och mamma på julmarknad :D ska bli jättemys. Kul att göra något på en söndag för en gångs skull. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop, när hade jag tänkt plugga liksom? hmm.

Nej, nu är det väl snart dags att knyta sig. Naaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback