Snälla, dua oss.

Hejhej.

Jag kan inte fatta att klockan "bara" är kvart över 5. Har skrivit ut engelskan och ätit och allt så nu har jag ju hela kvällen på mig att öva. Annars brukar man ju bara komma hem, äta lite och vips är klockan halv 7. Och då ska man äta igen och sen är klockan 9 och så ska man titta på tv.

Denna nyfunna tid är ju enbart för att vi inte hade tyska idag och fick ju då sluta tidigare. Tänk, vad fantastisk om man alltid fick sluta vid vid halv 3 istället för 4. Vad mycket mer man skulle hinna med. Nu var vi ändå kvar i skolan en stund och fixade svenska som vi idag fick reda på att vi ska redovisa på måndag. Som om vi inte har 2 andra redovisningar denna vecka och ett prov nästa. Fast skönt att få det ur världen så det ska väl gå.

Imorgon är det onsdag och en lång dag. Fast fotot går ju ganska snabbt trots omständigheterna. Host idetorka och noll kreativitet. Men ikväll är det iaf desperate och det vankas bröllop. Hö kulkul.

Fåk, kom på att mamma förmodligen ska se house. Kan de inte bara lägga ner den. Suuck. Jag blir tvungen att droga mamma lite lätt under middagen eller liknande. För jag orkar faktiskt inte vänta till på söndag för att se det.

Nu ska jag trryycka in tyskan i skallen, ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback