paaket

Hejheej!

Då har man tagit sig igenom denna veckan med allt vad den innebar. Och imorgon gott folk, då tar jag steget. Jag ska nu inte längre vara minst (eller det är ju lite svårt att ändra på men jaja). Inte för att jag direkt hunnit fundera över det här med födelsedag, det har varit lite mkt men nu är det iaf dags. Sen jag vet menmen.
Så himskans trevligt att fylla år på en fredag förresten. Jätteperfekt. Inför helgen , kort dag och rubbet. Blir kalas imorgon med, det blir säkert trevligt. :D

Ja, jag skulle ju inte direkt sitta framför datorn nu egentligen, enligt mina planer. Men vad gör jag idag då? Jo går och stukar fingret eller nåt sånt shit. Okej, jag vet det låter jättelöjligt men det är faktiskt jättejobbigt. Jag är ju helt handikappad,  och så är det högerhand med. toppen. Allt tack vare handboll som vi givetvis skulle göra på gympan idag. Blöö. Mitt såhär í allt ihopa, jag har inte tiid. Det har tagit megalång tid bara att skriva detta eftersom jag inte har så många fingrar till mitt förfogande, typ lillfingret. Men vad tacksamm jag kommer bli när det blir nprmalt igen.

nää nu ska jag sluta gnälla, jag är ju lycklig i övrigt så.

ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback