nytt nagellack

Heello!

Hm, det känns jättemkt som lördag idag. Fast det är bara fredag, skönt såklart.

Idag har jag, mams och Julis varit i Kristianstad. Jäättebra för mig som sagt att jag inte skulle köpa ngt mer under hela november efter all shopping i Stockholm. Men jag är faktiskt stolt över mig själv. Gjorde av med 50 kr. En latte och ett nagellack. Duktigt va?

Ett par träningsbyxor inhandlades också, fast de fick jag av mamma :) Snäällt. Hade världens beslutångest (surprise!) Har ju gått och gaggat om att jag ska köpa ett par nya shorts hur länge som helst men har inte gjort det. Har inte hittat eller orkat. Men så idag hittar jag de shortsen jag tänkt köpa, men vad gör jag? Jo istället hittar jag ett par andra byxor som jag inte alls hade tänkt köpa. Ett par trekvarts långa, tajta nertill och liksom pösiga upptill. Lite annorlunda än ett par shorts tänkte jag. Så vad gör man, jo tvekar i typ en halvtimme och köper sedan de andra. Det var ju inte alls sådana jag skulle ha. Jösses. Men tänkta att de kan vara bra att ha med när man ska ut och gå på sommaren, eller nåt. Ja jag vet inte.

Måste kila och titta på tv nu, mamma har bestämt att VI ska titta på isprinssessan. Hm. 


Kommentarer
Postat av: A

Vem tycker du ska vinna idol 2007?
Svara på min blogg :)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback