frodo<3

Hejhejheej!

Fredag igen, det var inte så länge sen sist tycker jag. Men veckorna rusar iväg med plugg och allt, och vips om en vecka fyller jag 17. Nyss var jag ju 9. Ja, det är galet. Usch, som rebecca och jag konstaterade idag under vr staaivgång (lät över hela villaidyllen). Nu är vi närmare 30 än vi var när vi föddes. Ålderskris på g? :P

I övrigt har vi som typ alla andra fredagar känns det som, våldgästat fotogruppen och jobbat med uf. Nu är iaf sponsorerna fixade :). Jag börjar se ett ljus.
 
Kvällen har jag hängt här hemma, pappa har varit helskum. Satt i en timme och försökte fråga en liiiteliten sak men fick inte en syl i vädret. En rejäl genomgång på caaasiooo miniräknaren har jag också fått. Han försökte typ sälja in den till mig. " Deetta! Är något du BARA kan göra med en c a s i o miniräknare" Jösses, börjar fundera på om han gått in i väggen eller något.

På tal om pappa, jag längtar efter att få berätta för mina idol-älskande vänner vad paps har hemma. Mohaha. Jag har ju lagt ner idol så jag bryr mig inte, men ha det kommer bli kul. Avslöjar inte det nu för då förstörs allt det roliga.

Imorgon, då ska jag övningsköra, hör och häpna! En stadsrunda med lIsa, måste hitta lite födelsedagspresenter, ja till mig själv alltså. Tja och en hel del med smågrejer. Damn med, måste ta de där känslobilderna med, guuölö.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback