börjar alltid till vänster

Lördag idag och dagen har sprungit iväg. Gick upp tidigt för att försöka få min engelska ur världen. Det gick ju itne så bra eftersom kära datorn min bestämde sig för att lägga av och radera allt jag skrivit. Hmpfh.

Efter detta missöde stack jag och pappa för att övningsköra. Vilket gick mindre bra. Jag vet inte hur många gånger han skrek, "NU KÖR DU NER I DIKET AHH". Dessutom har jag kört i varenda återvändsgränd i korpadal och kört på en helskum vääldigt lerig skogsväg. Måste tränaträna.

Efter denna tvåtimmars allmänt nedtryckande runda var jag åter i staden och träffade Lis. Vi gick på stan och klagade över våra liv. Åt gjorde vi med. Annars var staden sig lik.

Kvällen har jag spenderat hemma, ovaaanligt. Pappa börja bli upprörd, han tyckte jag skulle ut och ligga i en rännsten och sen kravla hem. Jag förstår mig inte riktikgt på honom.

´Nu ska jag checka bilderna jag tog på väg till Bennys, kanske kan man utvinna en gnutta känsla i någon av dem? Hoppashoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback