Today is the day

Gårdagskvällen var kul. Började med att jag, lisa och sara cyklade till Bäk (i regnet). Vi hängde där en stund, diskuterade outfits och sådära innan vi cyklade vidare till festen. Helt okej, mkt folk, golv som vi trodde skulle brista och så vidare. (jag fick också träffa rebeccas besatte beundrare, det var..eh spännande).

Idag har inte det hänt så mkt alls, lite problemas här och var. Eller problem och problem. Mer saker som måste lösas. Måste få tag på min lille moder som givetvis stängt av mobilen, övertygad som hon är att hon kommer dö i förtid av strålningen. Suck säger jag bara. Ja sen är ju då frågan om det blir stan, 11 maj eller vad som tusan händer. Måste ta ansvar för en tårta också. Hm. Det är synd att man inte kan tjuväta tårta utan att någon märker det, hah.

Jaamen vad är det annars för dag idag? jo det är ju dagen för EUROVISION! :D älskaälska. Fatta vi har längtat efter det, sedan finalen i melodifestivalen. Och nu är dagen bara här, och jag har inte laddat alls. Det är för uselt, har typ ingen koll alls. Men jag ska försöka att ordna upp det här och rapportera lite om kvällens läge senare.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback