presentjakt

Jo nu har nog det mesta löst sig. Det blev stan med lillasystern istället. Nu har jag köpt klart presenterna till Julia, hoppas det blir bra. Hon är lite svår. Felicia skulle också köpa present så det var typ det vi höll på med i en evighet.

Men åt lunch och fikade gjorde vi också, på Relaxa. Där träffade vi Madde och Lisa. Det var trevligt. Men de stackarna var tvugna att plugga, det är helt sjukt vad mycket de har. Men de där damerna är starka så de kommer att fixa det! Och Lisa som i princip är sjuk, inte kul alls.

Men snart åker hon till Kreta. Om en vecka närmare bestämt. Fatta lyx. Jag vill också. Så härligt. Varmt, vackert och så skönt att slippa undan allt hemma. Brun kommer hon bli också. Shit det påminner mig om att jag MÅSTE sola nu snart, jag har blivit hel blek. blö. O sen ska hon åka med bara sin mamma också, det är helmys ju. JA, JAG ÄR AVUNDSJUK!

Kvällen är också bestämd nu, det blir hemma hos Rebecca. Äntligen Eurovision. Måste verkligen börja ladda upp lite nu, liksom hallå måste vara taggad till tusen :P.

Nu måste jag slå in presenter! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback