onsdag

Måste alldeles strax sticka till skolan men tänkte att ett litet inlägg hinner jag väl med. Ska till mamma sen så då blir det lite svårt för det ju, suck. Helt okej med skola idag, jag menar går bara en lektion så slutar halv 10. Perfekto. Och jag menar hur mycket kan man hitta på när man har lämnat in böcker och haft betygssamtal? Ne precis.

Det märks verkligen att det börjar närma sig sommarlov nu. Överallt i skolan är det betygssamtal, inga riktiga lektioner och så städer folk sina skåp. Jag har nog lite svårt att inse att det är så nära. Om två veckor har vi slutat ettan. skumt.

Middagen at lisas place igår var mktmkt trevlig. God mat också förden delen och smarrig efterrätt. Fick ju se kretebilder också hah, 75% av dem  var på lisa, nee de var fina. Och nu har jag mina alldeles egna kretaöronhängen! Jättefina! väldigt snällt, de ska bli mina nya favvisar.

Nej nu måste jag verkligen rusa, tyskan väntar! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: flickan med blommor i öronen

haha, är man populär så är man ! hrm. naaaw, vad bra att du tyckte om dom ! och mina underbarish malmööronhängen jag fick av dej är mina nya favvisar ! :) haare best friend !

2007-05-30 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback