news

Vad får jag reda på vid maten ikväll? Jooo att de små töntarna har sagt upp ett visst tv-abonnemang. Nämligen det med kanal 5! GRRRRR. Nästan det enda jag tittar på nuförtiden är på femman, det är i princip bara grey´s och desperate som jag ser. Och nu ska de ta väck det! Fåck, jag tänker bo hos mamma. Varför inte iställer ta bort trean, den är det ändå ingen som tittar på. Men nej ojsan vi råkade välja det här abonnemanget som vi visst inte kan säga upp förrän våren 2008, ojdåojdå. Jag blir gaalen.
Ikväll är det ju förresten DH, då får jag väl titta på det en sista gång här då, snyft. Eller neeeej, tv:n däruppe är ju urkopplad. Nu måste jag gå och slå någon..mördarblick.

Jag blev tvungen att ta en ipren, det gick inte. (kan tilläggas att jag aldrig äter piller av den sorten) men gjorde jag någon tyska för det? nixpix. Har typ läst en sida grammatik, I´m hopeless. jaahaja Emmy då har du bara 18 sidor grammatik till att lära dig. Sen trycka in så många ord och uttryck som möjligt. It´s gone be a loong night.

Nej nu ska jag lägga mig på golvet och göra tyska (allt för att jag inte ska nå datorn). Ciao!

 no more?


Kommentarer
Postat av: dr. becc

bittert! femman är ju bäst. Men, då har du ju något att längta till varje gång du skall till mamma, eller hur? ;) meen, lycka till med tyskan nu, hoppas du mår lite bättre också, måste bli frisk tills på fredag!! annars fixar jag nån medicin eller nåt, för du SKA bli frisk äms! kämpa!

2007-05-15 @ 20:12:54
Postat av: Anonym

bittert! femman är ju bäst. Men, då har du ju något att längta till varje gång du skall till mamma, eller hur? ;) meen, lycka till med tyskan nu, hoppas du mår lite bättre också, måste bli frisk tills på fredag!! annars fixar jag nån medicin eller nåt, för du SKA bli frisk äms! kämpa!

2007-05-15 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback