lisas birthday!

jaa guda längesen sen jag skrev. har så mycket jag vill säga egentligen. Men just nu minns jag ingenting alls. Ni förstår det är så att jag börjar tappa minnet, på grund av stress och för mycket information. En del tappar minnet en del tappar andra saker.

Men jag kan ju börja med att berätta att bästaste Lisa fyller år idag! Stooort grattis på henne. Lisa är en braig människa som jag tycker om ♥

Den här dagen blev ju inte alls som tänkt. försov mig i morse. svenskan var okej, ganska kul och typ skriva en "filmscen" om stress haha, stackars lilla utarbetade trebarnsmorsa. Hade ingen samhälle o historia idag (skööönt) så slutade efter tyskan. Ja den där satansjävlapiss tyskan. Var helt sur efter den, eller ja mer uppgiven får jag väl säga då. Hade en dissusion om min situation med halva lisas klass kändes det som haha.
Efter detta behövde jag in på stan för ett ärende. Men sen kunde jag inte bestämma mig (förvånad?) så jag skulle cykla hem. Men då träffade jag farmor och kusin. Farfar skulle köpa nya göasögon så de väntade på honom. såå jag stod och praatade med dem länge och tog för mig av godis hos optikern hö glupsk. sedan ville farmof bjuda på fika och inte kunde jag säga nej så då blev det fika så jag kom i princip nyss hem.

Och nu är jag stressad. AAH. Har jag kommit på ett samhällsämne ännu? SKJUT MIG! Borde fan skrivit halva nu och pluggat på religionen. Men istället sitter jag här hinner inte ikväll för måste fixa lite grejer nu. suck. Ska på middag hos lisa ikväll med. Deeet är naajs!

måste stressa vidare nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback