jag har en dörr.

Jag och datorn alltså, vilket par.

Idag har jag fått en dörr till mitt rum. Det var bra tycker jag. Nu behöver jag bara lite möbler också. Skulle inte vara helt fel. Ska snart pysa över till min moder hade jag tänkt. Måste ta tag i samhällsprovet. Städa borde jag också göra. Rummet är ett enda kaos. Jobbigt att datorn fortfarande inte funkar hos mams, det gör mig knäpp.

Skönt med bara en lektion imorgon iaf. Eller lektion och lektion, ska bara till skolan och göra provet sedan är man ledig resten utav dagen. Fast lite trögt att det är mitt dagen. Men men.

Nej nu ska jag bege mig. Ciaao focks!


Kommentarer
Postat av: jag är gudruns väninna

så skönt för dej att du fått en dörr lilla gudrun!..nu kan du göra vad du vill på rummet utan att bli störd.. ;) haha. Nej, men jag tänkte bara säga lycka till imorgon på sh provet. jag vet att du klarar det helt utan smärta, enkelt och felfritt!!

2007-05-01 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback