I väntan på gympan

Bara för att jag inte har ågon dator som funkar hemma så måste man ta till desperata metoder. Det är därför jag nu står i skolans entré och skriver. lite halvskämmigt. Väntar på att gympan ska börja. Det kanske blir guldboll eller något annat spännnade. Hade för enstund sen mitt seminarie i Kalla Kriget. Fy fasiken var nervös jag var. Det var hemskt. Men det var inte så farligt sen. Han ställde nästan inga frågor till mig nästan sa ifårn när jag försökte svara på en fråga. hm. Riktigt skönt att ha det gjort nu iaf. Ingen mer historia wiiie!

Jaa sen sist har det ju hänt en hel del. Varit på bio med LIsa och GUstav, Spideman 3. Den var bra den :) Och så har jag och rebecca såklart varit i Malmö :D For some serious shopping. FÅr berätta om det en annan gång. JObbat har jag också gjort (blää) och pluggat en massa.

Nej nu måste jag kila till gympan! Det bästa med idag ör ändå att vi slipper massa lektioner i och med seminarumen så efter gympan slutar jag! Inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback