I´m not sure

Yes, som vanligt har inte cp-datan funkat så jag har inte kunnat blogga. Men nu så. :)

Tjaa. vad har då hänt sen sist? Idag har jag iaf haft Matte Nationella. Och fy helvete i pisshagen vad dåligt det gick. För det första är det fel, och för det andra så hann jag inte börja på den sista uppgiften. Usch annamej. Det här går vi och begraver någonstans tror jag.

Efter skolan blev det fika med Rrrebecca och Lisa, det var mys. Sedan traskade jag och Reb runt lite på stan, köpte present till systis som fyller år på söndag, fast hm måste köpa något mer men vad? Och så var jag tvungen att införskaffa gelkuddar till mina pumps så att jag inte dör i kväll. Ska nämlich på fest, en classmate fyller år. Men hm det har väl spårat ut lite men får hoppas att det blir kul. MEn vet i fasen vad jag ska ha på mig i övrigt. Det tål att tänkas på..

Nej nu måste jag gå och dona lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback