flyttad skolavslutning

Jaha, då har dom tydligen flyttat vår skolavslutning?! Till tisdagen från onsdagen. Om vi behöver vara i skolan på onsdgaen suger det ju, då blir det ju helt skevt. Men behöver man inte det så är ju allt frid och fröjd, det blir ju bara sommarlov en dag tidigare! :D

Har precis intagit en väldigt lyxuös måltid bestånde av ärtsoppa och knäckebröd. Yes min pappa han kan han. Ja iaf värma färdig soppa..ja.

Det ringde ett telefonnummer som jag tyckte mig känna igen. Då blev jag så nervös att jag råkade lägga på. Det var kanske inte så bra. Nu är jag helt orolig i själen. aah.

Nu back to William the qonqueror!

image42 soooommmar nuu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

F*n va skönt! Min skolavslutning är den 13 Juni =/

Postat av: Fräddie

Klart dom skulle byta avslutningen ;) bättre onykter å pigg och lycklig ä bakis i kyrkan tack! ;)

2007-05-22 @ 21:06:00
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Gus

Jaaa,. då kan Emmis jobba en dag mer!!,,.. vad roligt

2007-05-24 @ 21:26:07
Postat av: Gus

Jaaa,. då kan Emmis jobba en dag mer!!,,.. vad roligt

2007-05-24 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback