flopp och födelsdag

Jaa..ojdå. Det gick ju inte jättebra för The Ark igår. En stor fet flopp skulle jag vilja säg. 18 plats, så dåligt var det inte. Nejnej.
Kanske lite kass teknik som gjorde att framträdandet inte kom till sin rätt. Men det största problemet är ju helt enkelt att man röstar på sina grannländer. Det land med flest grannländer och hyfsad låt vinner. Sverige har helt enkelt för lite grannländer. Och jag tycker att det är så sjukt tråkigt att det ska vara så. Undrar hur länge eurovision kan hålla på innan det flippar ut totalt. För just nu är det  ingen tävling om bästa låt som det var förr. Jag önskar att jag hade fått vara med förr, för nu känns det inte som att Sverige kan vinna, någongång. Vad ska vi då skicka liksom? Nåt heltknäppt utflippat i stil med Ukraina? Det var nog i princip det värsta jag sett i mitt liv. Och de kom tvåa, det säger nog allt.

Nåja, nog med klagandet. Nu är det det  ju så att syster fyller 15 år idag. Ett stort fett grattis till henne. Så har  hon fått värsta musikspelar mojjen. Jättekul för mig som har rummet brevid henne, jättemysigt verkligen. Nej men vi har firat henne nu på morgonen. Klockan 1 blir det kalas, det blir nog najs. Och så får man ju tårta, det vet jag :). Men innan dess måste jag sticka över till mamma och städa, rummer är k-k-katasrofalt.

Eftersom det blir mamma nu ett par dagar så innebär det att jag inte kommer att ha tillgång till internet eftesom hela daton är kapputski. Så inget bloggande på ett par dar. blöööö.

Ha det bra pepole!

image40

Kommentarer
Postat av: hakkii

gaah..ukraina med sin jädrans silver gubbe/tant. haha. fuck, jag som för typ första gången trodde att sverige hade en bra chans ! menmen..

2007-05-13 @ 17:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback