fiiint väder!

Såå skönt med en dator där internetet fungerar! det är hopplöst. Visserligen är den här datorn också helskum och kan få ett ryck och stänga av sig när som helst. Det är jäättekul när man sitter och skriver värsta långa grejen. Well well.

Ja idag då, grymme fint väder! Jättevarmt och sol, härligt! Nu kan det fortsätta såhär tycker jag. Hade mitt muntliga NP i tyska idag. Ha säger jag bara. kaass. Men nu är det bara läs kvar imorgon sen så. Måste knäcka lite smarta ideér idag. Vad jag ska skriva om på engelskan och nu i samhälle också, hm det tål att tänkas på.

Förresten shopping lista från Malmö:

♥ Jeans. Skulle köpa ljus men nu blev det ju inte riktigt så men var i big need så.
♥ Vitt ribbat linne
♥ Vitt t-shirt med lite krusidull
♥ Grå kjol
♥ Typ korallfärgad t-shirt
♥ Halsband (mitt och Rebs pluggis halsband)
♥ öronhängen

Ja det blev ju lite ändå, men inte allt det jag behövde. Men men det kommer fler gånger.

Nej nu ska jag gå och vara smart, eller kanske gå ut lite? Jaa vi får se. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback