ESC 2007! ¢¾

Jaa, då var det snart dags. Lite mer än två timmar. ih. Självklart blir det en massa fross och diskutioner om kvällens läge hemma hos Bäccis. Det kan ju inte bli annat än toppen!

Jaa, och hur går det då ikväll? Ja för vissa är The Ark segertippade. Och inte mej emot. Hade gärna sett att Sverige får vinna igen, det var ju ett tag sen nu. Men sedan är det ju dom där östländerna som det är så mkt prat om. (Och där är det väl mest prat om att Serbien ska stå som segrare.) Visst de röstar för det mesta bara på varandra (sjukt störigt) men hallå man behöver ju inte blåsa upp värsta kriget för det. Öst mot väst liksom. Det här är ett nöjesprogram, en musiktävling men det börjar ju helt klart bli lite väl allvarligt. Jag tycker det är så löjligt. Fokusera inte så mycket på öst, väst och länderna utan låt bästa bidrag vinna, right? Men jag kan väl tänka mig att The Ark hamnar någonstans topp 5, men såklart hoppas jag på en seger :P.

Nu ska jag ta och fixa mig i ordning lite, komma i stämning.
Ha en bra eurovisionkväll folks!
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback