dumma datorer

Lyckan över att datorn fungerade blev inte långvarig då den redan samma dag kollapsade igen. Suck, och denna datorn är också helt knäpp, bara stänger av sig hela tiden. Ja jag säger då det.

I helgen hanns det med en hel del kul. Brännboll, fika, nattvandring med liisen :)  och jobb. Gårdagen var som vanligt. Idag spenderades hela förmiddagen med nationellet prov i matte. Tyckte det gick hyfsat först men det visade sig att jag hade fel på massa saker och missat massa mvg-uppgifter. Men men..inte så mycket att göra åt nu. Vi får väl se hur det går.

Annars idag blir det lite plugg och så desperate såklart! :)

Imorgon är det hörförståelse i tyskan :S hjäälp! Måste spetsa mina tyska öron, haha. Och så fyller farfar år, så då blir det lite kalasande.

Helgens roligaste:
- Alltså så cyklade jag in i en häck..
- Aaa..
- ..asså en växthäck, inte en människohäck!

Hahha, neehee? :P Lisa är en rolig sak.

Förresten, på lördag är det eurovision :D me laijk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback