attjoattjoprosit

Trodde aldrig den här tidagen skulle ta slut, den har varit extra jobbig i med att jag är så förkyld. Bläää, jag bara snörvlar och snorar. Tänkte gå hem typ 5 gånger idag, men jag stannde kvar. Vi fick iaf sluta tidigare från historian. Det tackar man för.

Idag blir det till att plugga tyska, nationella skriv imorgon :S utan ordbok, my goodness. Men vi har iaf bara en lekiton imorgon, sedan loov :) eller ja, vi måste ju plugga en massa då men iaf. Alltid skönt med kortis vecka.

Igår fick vi väldigt skum information av C, att han härstammar från en urkrainsk bonde(?) haha. Han blir bara udnerligare för var dag. Igår kom Julias skiva med, eller julias och julias, musiklassens skiva som hon är med på. Det var roligt. Det finns verklingen en del där som sjunger grymme bra. En sån skulle man varit.

Nej nu ska jag gå och snörvla vidare! Prosit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback