ARG

Hinner bara med ett snabbt litet inlägg, sitter up hos grannen. skämmigt. Men ajja. Skulle bara berätta att jag är arg. arg över det mesta faktiskt. GRR, watch out.

Men är iaf pissigt sur över att jag råkade vara hos mamma idag där datorn inte fungerar. Och vad händer då? Jo då har lilla lisa lyckats få tag i en dator där nere i härliga kreta (jag antar att det är härligt) Men då kan inte jag prata med henne! BUHÄ. Var helt desperate, hispade runt hurlänge som helst och försökte lösa det men icke. Jag som verkligen ville prata med damen. Nu får hon allt ta och komma hem snart! Fast det gör hon ju ifs med på lördag :D:D:D. Men tills dess tänker jag vara arg. Bara så ni vet.

Nej nu måste jag BÖRJA skriva på jmitt engelska arbete som ska in imorgon. shit vad arg jag är. Men nej föst ska jag gå och äta lite jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback