vinylhandskar

phu. Nu har jag städat i sisådär 5 timmar och jag kan säga att det inte var någon höjdare. Dessutom hade jag verkligen inte tid med det. Men annars var det helt okej, tror det kommer bli bra att sommarjobba där. Men alltså tiden går jeffligt sakta när man städar.

Nu har jag precis kommit hem och det är råpluggning som gäller. Asså nu börjar bli lite nervös för hur fasen jag ska klara av allt. Det kommer ju aldrig gå. Fock. TYska prov som är megasvårt, svenska utredande arbete som jag borde ara långt förre med, men nopp. Sen är det ju powerpointen och matten. Ja jössses. Sen har jag massa folk som drar i mig hit och dit. inse jag har inte tid, något som inte alla förstår.

Ska tydligen äta mcdonalds idag. Som vanligt blir det QP, minimorötter och multijuice. Jag är inte ens sugen. Ajja det går väl har bara levt på lite pastasallad idag så.

Berättar senare om hur pluggandet gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback