vååår!

Upp tidigt idag för färgning av dom små fransarna. Lite skilland blev det väl allt tycker jag. Fast..ja det ser ut som jag har tagit mascara lite kalvkasst ungefär. Men nu känner man nog sig lite fräschare när vi är i väg för kommer ju inte orka sminka mig där nere.

Sedan åkte vi in till stan. hade ju inte tänkt köpa några solglasögon innan men det blev så iaf. Älskar solglasögon. Ett par stora svarta blev det. Hittade faktiskt ett linne att sova i också, ett ljustgrått sött med rosetter. Kan nog bli bra. Slänger in bilder på linnet och shadsen sen om jag hiner och orkar.

Nu ska jag ute och köra med mamma. Usch hjälp jag gillar det inte alls. Men man måste ju någongång.

Så underbart när det är så fint väder ute och 10 grader. Alltning blir så mkt lättare och bättre då. Man får känslan av att jaa, allting kommer nog ordna sig ändå. Fint väder fram till jag åker, lovely!

Berättar mer sen om jag inte ligger avliden i något dike. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback