SNART

Filmanalys inne! Ett steg avklarat även om den är så kass så att jag får skavsår i ögonen när jag läser den. Men den är åtminstone inne.
Das problemas nu är att jag inte har börjar på svenskan. Hum. Mamma säger nu att hon tycker att jag ska satsa på denna varianten:
Skriva ut det jag hitintills skrivit, ta med dettta och anteckna lite under flygresan och sedan renskriva när jag kommer hem. Det lutar väl åt detta måste jag säga eftersom jag nu verkligen måste packa! Vårt hem är just nu ungefär såhär:

"Hej och välkommen till en organserad röra. Vi erbjuder dig känslor som panikattacker, ångestkänslor och ren stress. Även hjärtklappning och kallsvetttningar förekommer. Är du intresserad? Välkommer hem till mig."

Jag har inte packat någonting men den allvarligaste paniken gäller färdens utstyrsel och vilken i helvets väska jag ska ha som handbagage. Det finns ingen väska. PANIK.

Skulle också meddela att det blir dålig bloggning ett tag framöver. Men ska försöka få tag i en dator och lovar då att updatera läget.

Kommer sakna folket, men 18 dagar är blott ett ögonblick i det långa loppet.

And Rebecca, stay strong I know you are going to make it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback