sammanbrott

Helvets mycket att göra innan Thailand. Helt sjukt övermänskligt mycket. Försåt inte hur det här ska gå.

I övrigt okej dag för att vara en tisdag. Studiedag imorgon med, skulle åka till Kristianstad men får se hur det blir med den saken nu.

Var på bilksolan med. Klarade syntestet! Det trodde jag aldrig. Fast kisade som satan, men det vet ju inte hon. Skönt att ha det avklarat iaf, även om jag hade ett allvarligt sammanbrott under tiden och sådära. Höll på att stressa ihjäl mig och var helt hungrig och upprörd. Ingen bra kombination.

SItter med svenskan nu, men tycker inte att det blir något bra av det här alltså. Bara skriver för att skriva.
Ikväll är det desperate, skönt att få sysselsätta hjärnan med något annat. Då kanske den kan sluta tänka och slappna av.

Förresten nu har jag verkligen blivit fet också. Det samma mamma, ungefär. Om ens egen mamma säger det, då är det illa.

Kommentarer
Postat av: beeex

äms!okej, jag förstår att allt känns hopplöst, men jag hjälper dig att klara av allt innan Thailand, jag lovar..ta en sak i taget bara, stressa inte upp dej! jag klarade ju att åka iväg, varför skulle inte du klara det då? du har ju typ dubbelt så hög smarthet som jag, så risken att du inte klarar detta är minimal, ok? du fixar det :) Grattis till syntestet förresten, skitbra ju! Ännu ett tecken på din duktighet :) Vad det gäller det du skrev sist i detta inlägg, tycker jag du har totalt helt mega fel.. du vet vad jaf tycker, you´re perfect! Kolla bara ditt religions block ;) ok? Nattinatt. Ha de bra imon :D

2007-03-13 @ 22:22:21
Postat av: beeex

ouups, skrev fel!.. menade att du skulle kolla i din almanacka, inte religionsblocket, haha ;)

2007-03-13 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback